tisdag 22 maj 2012

Är man sämre bara för man är singel????

Igår när jag var hos barnmorskan för att förnya ett recept så ska man ju som vanligt gå igenom alla dessa frågor om man röker är sjuk m.m sen kommer man till fråga som man som singel alltid avskyr "har du någon partner?" jag avskyr den för mitt svar är ju alltid nej.

När jag träffar gamla vänner som man inte träffat på länge så är det de vanliga frågorna, vad jobbar du med, vart bor du och den hemskaste av de alla HAR DU TRÄFFAT NÅGON????

När jag träffar mina vänner eller min familj är det också alltid en standard fråga, har du varit på någon dejt eller har du träffat någon ny??? Nej och återigen nej, varför ska man känna som att man inte riktigt duger när man är singel, självklart vill jag träffa någon men om jag inte gör det kan jag ju inte gå runt och tycka att jag är sämre än andra för att jag är singel. Varför är det något fult att vara singel?????

Och tro mig om jag hade träffat någon skulle alla veta detta.....

2 kommentarer:

  1. Inte ska du känna dig sämre för att du är singel och inte är det nåt fult att vara det heller. Problemet, om jag ser till mig själv som ställer såna frågor, är att man är nyfiken, för kanske... Det är av omtanke jag frågat men som du säger...du lär ju berätta när det händer.

    SvaraRadera
  2. Med dina looks och din personlighet så är det ju uppenbart att det inte beror på brist på intressenter :)

    SvaraRadera