onsdag 30 maj 2012

Mot nya äventyr...

Ja idag var det min sista dag på mitt jobb som handläggare, det är ju alltid lite sorgligt samtidigt som det är skönt. Jag fick en underbar sista dag med en massa kramar, fina ord och blev bjuden på sushi :) dom börjar känna mig där nu. På morgonen la jag små lappar i alls lådor med lite choklad, det var verkligen uppskattat och jag hade skrivit olika saker till dom alla. Sen fick jag så otroligt många fina ord tillbaka om hur jag har varit en vitamininjektion på förvaltningen och att mina små skämt kommer att bli saknade. Så lite sorgligt är det allt att lämna dessa underbara människor men jag kände ju att jag inte kom till min rätt på det jobbet och nu är jag verkligen redo för nya äventyr. Imorgon har jag ledigt men på fredag är jag tillbaka på kontoret, fast ett helt annat kontor med helt andra arbetsuppgifter...

2 kommentarer: