torsdag 8 september 2011

Myskändisar....

Ja det finns ju väldigt många kändisar men det finns några som jag blir så glad av och som verkar vara så fantastiska människor.
I Sverige finns det faktiskt två stycken Tobbe som jag verkligen gillar

1. Tobbe trollkarl han är ju bara för mysig

2. let´s dance Tobbe, alltså vilken människa, har denna vecka tittat på femman och det där nya matprogrammet dom har. Han verkar ju vara helt genomgo.



3. Carina berg jag skulle vilja flytta in hos henne ett dygn och se hur hon är :)

4. Jag gillar även André pops. Jag tror helt enkelt att han är snäll och jag gillade när han var julvärd.

Jag vill även skänka en tanke till Stefan Liv, som faktiskt har spelat i det lag jag hejat på sen jag var liten.
Jag började heja på Hv 71 för att min första pojkvän som jag hade när jag var 10 hejade på dom. Nu gör jag det mest för att det irriterar folk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar