onsdag 28 september 2011

Händelser under den halva vecka som gått...

Igår var det rea på apoteket, sånt gillas av mig. Det var även rea på mina vitaminer i den vanliga affären :)

Jag har köpt hårband på HM och allvarligt är dom så otroligt dåliga, jag kan inte ens använda dom en dag för dom går sönder efter en halv grrrrrrr. Nu är dom ju iof inte så dyra men iaf.

Jag har ett psykbryt i min kropp vet inte riktigt vad som händer. I måndags kändes det som någon satte en kniv i mitt huvud upprepade gånger. Sen började det snurra så att jag kände mig lite småfull fast helt klar liksom. Idag har jag varit allmänt trött och mina ögon orkar inte riktigt med. Är det bara att invänta influensan????



Idag tog jag ett tidigare tåg till jobbet så tog bilen till stationen för att hinna. Lämnade jobbet en halvtimma tidigare för att hinna shoppa lite, hittade det jag ville ha och kom med ett tidigare tåg än vanligt hem. Nöjd och glad vandrar jag hemåt, halvvägs inser jag att jag glömt min bil hahahaha. Ja det var bara att vända och hämta den. Lite besviken på att jag nu tappat all tid jag vann. Men när jag kommer tillbaka till stationen står det att det tåg jag brukar ta är försenat, så jag vann lite tid iaf :)

Nöjd och glad!!

1 kommentar:

  1. Hoppas du mår bättre idag!
    Att du glömde bilen. Vad gör man inte för att få lite extra motion? Haha.
    Blev det några jeans?

    SvaraRadera