onsdag 21 september 2011

Jag är helt enkelt så snygg....

Idag när jag satt på spårvagnen på väg mot centralen tyckte jag att alla killar bara tittade på mig när dom gick på vagnen. Jag började fundera på om jag hade gylfen öppen, ritat mig i ansiktet med överstrykningspennan eller om jag glömt ett gem i håret som jag alltid sätter dit när jag tänker. När jag kom hem inser jag att jag ser helt normal ut och sminket sitter där det ska, så slutsatsen blev att jag helt enkelt är så snygg.  
 
 

Andra underbara händelser denna vecka är:
En tjej i en onepiece ute på stan, den var jätte rosa och jag diggade henne starkt. Jag skulle själv aldrig gå ut i en onepiece men tyckte det var underbart. 

På spårvagnen idag var det en kille som berättade att han typ bara äter nötter och tomater. Han brukade köpa en 1 kg påse med jordnötter och det var typ det han levde på en hel vecka. Japp jag vet inte vad man ska säga om denna diet men gillar han det så bra för honom.Undrar bara hur hans insida ser ut.

Jag tjuvlyssnar verkligen på andras samtal när jag åker spårvagn och idag satt jag bredvid en tjej som tyckte det var så jobbigt att alla var så snälla nu istället för att tycka illa om varandra. Ja det är tr att vi alla är olika.

Dagens gilla går till min syster som diskade min grötkastrull wiiiiiii vad glad jag blev när jag kom hem :)

Till dig syrran :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar