måndag 1 augusti 2011

Favoriter i Madrid....

Jag är hemma från Madrid, har varit det ett tag men nu tänkte jag att jag skulle dela med mig av mina favoriter från denna resa.

En älv eller å som vi badade i uppe bland bergen, helt underbart men iskallt. Man kunde se Gamar som flög uppe vid topparna och har man tur kan man se en bergsget :)


Tortilla de patata, en av mina absoluta favorit tapasrätter. Min kompis S hade gjort denna hemma och nu ska jag börja träna på den med :)


En drink som smakade viol, alltså som tablettasken :) Såååå god helt klart en ny favorit.

Storkar på ett torn, jag blev allt lite kär i dessa underbara storkar.

Ja det var väl kanske inte så mycket jag delade med mig av men iaf några favoriter från denna resa.

Puss puss

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder! Du måste göra dom större så man får se mer av dina resmål ;)

    K

    SvaraRadera