måndag 28 februari 2011

Min första kärlek

Idag ska jag måla om mitt kök, jag hoppas verkligen att jag får det gjort men jag kommer liksom inte igång för det är inte så kul. Köket är ju ganska litet så om jag bara börjar så borde jag hinna klart idag :)

Nu ska jag berätta om min första kärlek.
Min första kärlek i livet var nog GOSEDJUR haha jag älskade dom innerligt. Det var det bästa som fanns när jag var liten. Jag hade gosedjur i alla färger och former och alla var lika värdefulla. På natten sova jag med så många jag bara fick plats med i min säng och jag hade filtar och kuddar till dom. jag låg som en liten pinne i mitten.  Mina favoriter var mina katter,den finaste och allra viktigaste var min Gråis :)
Hon står fortfarande i min hylla och henne får det inte hända något med. Det var ganska lätt att ge mig presenter när jag var lite för det var bara att köpa en katt. 

Min riktiga första kärlek när det kommer till killar var en kille som jag gick i samma klass som i låg och mellanstadiet och han var sååååå otroligt söt. Jag kommer ihåg att han klistrade in ett kort i en mina vänners bok, jag rev ut kortet så att jag kunde titta på det lättare. Han blev senare min pojkvän och vi brevväxlade fast vi bodde ca 4 km från varandra, Vi skickade små saker till varandra i breven, jag skickade lakrits som jag köpte på min semester i Danmark :) Jag längtade till discon då man fick dansa med varandra och låten som var mest populär då var wind of change.
Vi var ihop till och från under hela mellanstadiet, men han gjorde slut sommaren innan vi började sjuan :(
Det är roligt att tänka tillbaka på dessa perioder i livet. Och jag blir alltid glad av att springa på honom idag.

Nej dags att ta tag i köket. 
Kram


 

1 kommentar:

  1. Men hallå ja.. vilken fin blogg du har! gillar alla dina bilder.. du har ett bra öga för fina foton :) Puss lilla k från stora k

    SvaraRadera