tisdag 5 mars 2013

Varför skjuter man på saker som knappt tar någon tid alls att göra???

Ja just nu ha  jag ingen motivation att ta tag i något i mitt liv men känner att en del saker som jag skjutit på är så onödiga. Tex har jag nu ett diskberg hemma, ett otroligt diskberg och jag har diskat diskstället fullt i två dagar men det tar ändå inte slut. Om jag bara hade diskat direkt när jag ätit så hade hela min lägenhet kännts bättre.
Jag ringde också precis till ica för att få ett nytt bonuskort, mitt kort har varit sönder i säkert tre månader men ändå har jag inte ringt för att få ett nytt och nu när jag väl tog tag i det så tog det hela tre minuter. Varför ska man skjuta på sånt som man bara kan ta tag i och göra.

Ingen idé att säga att jag ska skärpa mig för det kommerjag troligtvis inte att göra ändå.
kanske ringer jag lite snabbare nästa gång mitt kort går sönder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar