söndag 1 juli 2012

Nya jobbet..

Ja en del jobb är riktigt härliga ibland, i förra veckan låg jag på en brygga i Lysekil och fiskade krabbor. Jag åkte båt ut till en liten ö, fick lagad mat av en kock och fick baka kakor och äta dom med fullt betalt.
Nu är mitt nya jobb inte alltid så utan ibland måste jag sitta på kontoret och göra pappersarbete och klicka på datorn, den mesta tiden går åt till det men jag gillar variationen med det nya jobbet.
Saker börjar ramla på plats och jag börjar lära känna de jag ska jobba med så det börjar kännas okej nu. Om en vecka har jag mitt första riktiga semester på fem år, visserligen bara tre veckor men det är ändå skönt.

1 kommentar:

  1. Fasen vad gött att du kommit in i det nu. Första veckorna på nytt jobb är aldrig roliga. :/
    Snart semester alltså, då får vi ses nån dag nästa vecka. Vi får la hoppas på sol och ta med A till beachen. :)

    SvaraRadera